اولین داده‌های علمی تلسکوپ فضایی اقلیدس منتشر شد + تصاویر چین تا چندروز دیگر فضاپیمایش را در سمت پنهان ماه فرود می‌آورد اضافه‌شدن قابلیت ارسال استوری به عینک هوشمند Ray-Ban متا مایکروسافت از کامپیوترهای کوپایلوت پلاس رونمایی کرد + ویدئو اسکارلت جوهانسون: برای صداگذاری ChatGPT از صدای من استفاده کرده‌اند! نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد | ۲۱ و ۲۲ تیر ماه زمان برگزاری نوبت دوم کنکور درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
سرخط خبرها

در تصاویر تازه از قاب آیفون ۱۵ پرو، محل قرارگیری دکمه‌های پاور و صدا کمی متفاوت است + عکس و ویدئو

  • کد خبر: ۱۷۱۵۱۲
  • ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
در تصاویر تازه از قاب آیفون ۱۵ پرو، محل قرارگیری دکمه‌های پاور و صدا کمی متفاوت است + عکس و ویدئو
امروز در شبکه اجتماعی چینی Weibo تصاویری از یک قاب متفاوت برای مدل آیفون ۱۵ پرو منتشر شد که نشان می‌دهد دکمه‌های پاور و ولوم صدا پایین‌تر از جایی که در آیفون ۱۴ پرو قرار داده شده بودند، قرار خواهند گرفت.

شهرآرانیوز - اخیرا ویدیویی از قابی که احتمالا برای آیفون ۱۵ پرو مکس است منتشر شده است؛ در این قاب یک بریدگی جدید وجود دارد که که ظاهراً برای دکمه «اکشن» باشد. این دکمه به کاربر اجازه می‌دهد تا عملی را که از پیش انتخاب شده با فشار دادن دکمه انجام دهد. برای مثال، احتمالاً می‌توان این دکمه را برای موارد زیر تنظیم کرد:

روشن / خاموش کردن چراغ قوه.
فعال/غیرفعال کردن ویژگی «مزاحم نشوید».
زنگ / بی‌صدا.
قفل‌کردن یا بازکردن ویژگی چرخش.
گرفتن اسکرین‌شات از صفحه.
نمایش صفحه اصلی.
نمایش قفل صفحه. 

اگر اپل دکمه اکشن را واقعا در دستگاهش قرار دهد، این تنها مجموعه کوچکی از انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. تفاوت دیگری که درباره این قاب مشاهده می‌شود، لنز‌های دوربین بزرگتر و میکروفون بزرگتر است.

امروز در شبکه اجتماعی چینی Weibo تصاویری از یک قاب متفاوت برای مدل آیفون ۱۵ پرو منتشر شد که نشان می‌دهد دکمه‌های پاور و ولوم صدا پایین‌تر از جایی که در آیفون ۱۴ پرو قرار داده شده بودند، قرار خواهند گرفت. تصویر قاب به اشتراک گذاشته شده در Weibo همچنین یک بریدگی بزرگتر برای درگاه USB-C را نشان می‌دهد که امسال جایگزین پورت اختصاصی لایتنینگ می‌شود.

در تصاویر تازه از قاب آیفون ۱۵ پرو، محل قرارگیری دکمه‌های پاور و صدا کمی متفاوت است

در این قاب هم یک بریدگی متفاوت برای دکمه «اکشن» می‌بینیم که انتظار می‌رود جایگزین دکمه بی‌صدا (Mute) شود.

جالب اینجاست که پس از سال‌ها افزایش تفاوت‌ها بین مدل‌های آیفون پرو و معمولی، امسال به نظر می‌رسد که این شکاف در حال کاهش است. هر چهار مدل امسال از جزیره دینامیک استفاده خواهند کرد و هر چهار مدل دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی خواهند بود. اما هنوز تفاوت‌های اساسی‌ای بین مدل‌های Pro و معمولی وجود دارد؛ از جمله تفاوت در ظرفیت باتری، نرخ تازه‌سازی نمایشگر‌ها و پردازنده‌ها.

در تصاویر تازه از قاب آیفون ۱۵ پرو، محل قرارگیری دکمه‌های پاور و صدا کمی متفاوت است + عکس و ویدئو

آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس از پردازنده A۱۶ Bionic که در حال حاضر در آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس یافت می‌شود، استفاده می‌کنند. آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس به پردازنده ۳ نانومتری A۱۷ Bionic مجهز خواهند شد. انتظار می‌رود این دو مدل آیفون تنها گوشی‌های هوشمندی باشند که از چیپست ۳ نانومتری در سال جاری استفاده می‌کنند.

اپل احتمالا در ماه سپتامبر از سری آیفون ۱۵ رونمایی می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->